Blog

Blog Image

Koudverneveling

    De beste manier om op een optimale manier een geur te verspreiden is via koudverneveling. Al onze geurmachines maken gebruik van deze technologie. De speciale aroma’s worden met een speciale fan op een rustige manier in de lucht geblazen. Doordat onze geuren uit hele kleine deeltjes bestaan, gaan er geen geurstoffen verloren. Dit in combinatie […]
    Blog Image

    Klantloyaliteit

      Geurmarketing doet aan klantloyaliteit. Door het verhogen van de klantloyaliteit zal uiteindelijk meer omzet worden gemaakt. Er zijn bedrijven die meer dan 10% meer omzet hebben gehaald door de juiste geurbeleving. Een redelijk onbekend terrein in de marketing, terwijl klantloyaliteit verhogen nooit wordt vergeten. Wat betekent klantloyaliteit verhogen? Proberen de klanttevredenheid te verhogen, kan door […]

      Scent Marketing APP

        Onze SCENT MARKETING APP maakt het creëren van de juiste geurbeleving erg makkelijk. Op een overzichtelijk manier kan je erg makkelijk al de verschillende keuzes maken.
        Blog Image

        Je neus een bijzonder en apart orgaan

          Onze interesse ligt bij geuren. Hierbij is ons Reukorgaan essentieel. Geurmachine en aroma, op zoek naar de beste geurbeleving. Gewoon voor thuis of als geurmarketing. Het reukorgaan heeft onze aandacht. Hoe werkt je reukorgaan? Ik hoef je niet te vertellen wat je neus is en hoe het eruit ziet omdat het zichtbaar aanwezig is op […]
          Blog Image

          De koffiegeur (en andere geuren) doet wonderen

            De koffiegeur doet echt wonderen. In het begin van de geurmarketing bleef dit een zeer veel gebruikt voorbeeld. Door de koffiegeur te gebruiken, blijven mensen ergens langer en hebben ze zin in koffie. Maar welke geuren kunnen nog meer gebruikt worden als goed voorbeeld in de geurmarketing. De geur van koffie als aroma De koffiegeur […]
            Blog Image

            We kunnen 10 geuren ruiken

              Al behoorlijk wat jaren is bekend dat de mens vijf smaken kan herkennen (bitter, zoet, zout, zuur en hartig). Ook weten we hoeveel kleuren we kunnen zien: drie (rood, groen en blauw). Maar hoeveel geuren pikken we op? Nieuw onderzoek beantwoordt ook die vraag: het zijn er tien. Maar net zo makkelijk als bij smaken […]
              Blog Image

              Chocoladegeur voor de boekenwinkel

                Het is echt zo: chocoladegeur zorgt voor meer omzet in een boekenwinkel! Verkoop romans stijgt door chocoladegeur Een heel lichte chocoladegeur is het. Klanten valt niet spontaan iets bijzonders op in de boekwinkel, maar als hun verteld wordt dat er een geurtje hangt zeggen ze wel meteen dat het chocolade is. En die geur maakt […]
                Blog Image

                Grapefruit of Lavendel?

                  Twee zeer bekende geuren: grapefruit en lavendel. De grapefruit olie en de lavendel olie worden veel gebruikt in onze speciale aroma’s. Dit komt omdat de grapefruit geur en ook zeker de lavendel geur zeer bepalende geuren zijn. De Citrusgeur: Grapefruit olie De grapefruit geur behoort bij de Citrus geuren. Dit zijn in onze aroma’s de […]
                  Blog Image

                  De 50 primaire geuren

                    Er worden regelmatig 50 primaire geuren gebruikt. Voor de geurmarketing gebruiken wij aroma’s. Deze bestaan uit weer allemaal essentiële oliën. Met steeds drie geurnoten maken wij een geur. Deze zijn natuurlijk te herleiden tot de 50 primaire geuren. Wat zijn de 50 primaire geuren? Proeven hebben aangetoond dat alle kleuren zijn samengesteld uit drie primaire of basiskleuren: […]
                    Blog Image

                    Geurmarketing winkels

                      Een lekkere geur in een winkel kan wonderen doen. Het is bewezen dat een hogere omzet (tot soms wel 10%) goed haalbaar is. Hiervoor heb je de juiste geuren op bepaalde plekken nodig. De geurmarketing winkels kan door onze geurmachines en speciale aroma’s goed worden uitgevoerd. Waarom gebruik maken van geurmarketing in winkels? De geurmarketing […]