Een geurmachine voor jouw eigen winkel? Dat is mogelijk!

Wij hebben verschillende moderne en betaalbare geurmachines voor elke soort ruimte.

Natuurlijk hoort hier ook de juiste geur (aroma) bij.

Wij helpen graag om de beste keuze te maken.

Bekijk nu al onze geurmachines!

 

Geurmarketing mogelijk met goede geurmachine

De beste geurmarketing creëer je door gebruik te maken van een goede geur machine en een passende aroma.

Scent Electronics zorgt voor beide.

Altijd de beste winkel geur.

Maar waarom is geur marketing iets voor jouw winkel? Of zelfs voor thuisgebruik?

Wij leggen uit wat de voordelen van geurmarketing zijn.

 

Welke geurmachine moet ik kopen?

De meeste winkels die onze geurmarketing gebruiken kopen de Scent E100.

Dit is een geur machine voor 100m2. In onderstaande tabel kan je makkelijk al onze geurmachines herkennen:

ModelVoorVoorbeeldPrijs (excl)
Scent E1515 m²Slaapkamers, auto’s€49
Scent E4040 m²Woonkamers, boetieks€99
Scent E100100 m²Kantoren, winkel, hotel€249
Scent E400400 m²Zalen, showrooms€499
Scent E20002000 m²Winkelcentra, hotellobby€999

Betaalbare geurmachines gemaakt voor de best mogelijke verspreiding van onze aroma’s.

Deze Scent geurmachines zijn ook geschikt voor kleine ruimtes. Dus ook voor winkels, kantoren, wachtruimtes en huiskamers.

Betaalbare geurmachine

Niet alleen onze moderne geurmachines zijn zeer goed te betalen, maar ook de aroma’s.

Daarnaast geven wij inzicht in het verbruik.

Bovendien kan je met de Scent APP ook zelf jouw geurmarketing betaalbaar houden.

Geurmarketing met een geurmachine

Welk aroma moet ik kopen?

Het vaakst worden de ‘algemene’ geuren gebruikt.

Daarom hebben wij onze 4 top aroma’s, deze worden het meest verkocht.

Ook hebben we de speciale mannen en vrouwen geuren!

Op zoek naar een speciale geur of winkel geur? Laat het ons weten en wij helpen je! (info@scent-e.nl)

Geurmarketing met aroma's

Hieronder zie je enkele voorbeelden van bewezen geurmarketing en de bijpassende geuren.

 

Hoe krijg je de beste winkel geur?

Maak gebruik van de voordelen van de juiste geurbeleving voor elke winkel en beleef het verschil.

Belangrijk voor de keuze van een ‘geurmachine voor je winkel‘ is de grootte van de ruimte.

Daarnaast is de geur natuurlijk essentieel. Tot slot moet je weten wat het allemaal kost.

Wij geven in dit artikel duidelijk antwoord hoe je de beste winkelbeleving kan creëren met geuren.

Hoe werkt een geurmachine?

Winkel met geurmachine

De geurmachine die in jouw winkel past hebben wij. Door middel van koudverneveling en nanotechnologie zorgen wij voor de beste geurverspreiding die mogelijk is.

De professionele geurmachines om op de juiste manier een geschikte geur te verspreiden zijn er in verschillende vormen.

Kijk in de tabel welke geurmachine winkel voor jou het beste is.

Voor een goede winkelbeleving heb je wel de juiste geur nodig. De combinatie van de keuze van de geurmachine en de geur, zorgt voor de juiste geurbeleving winkel.

Wil je meer weten over de geurmachines in de tabel hieronder of over de aroma’s, neem dan contact met ons op.

ModelVoorVoorbeeldPrijs (excl)
Scent E1515 m²Slaapkamers, auto’s€49
Scent E4040 m²Woonkamers, boetieks€99
Scent E100100 m²Kantoren, winkel, hotel€249
Scent E400400 m²Zalen, showrooms€499
Scent E20002000 m²Winkelcentra, hotellobby€999

 

Voorbeelden gebruik geurmachine in de praktijk

Natuurlijk kan je onze geurmachines gebruiken om de juiste geur op de juiste plek te krijgen. Maar gebruik maken van (natuurlijke) geuren bestaat al veel langer.

Hieronder zie je enkele mooie voorbeelden van geurmarketing in winkels:

  • Geur van versgebakken brood

Een supermarkt die de afzuigkappen van haar afbakmachines in de winkel liet uitkomen, stimuleerde blijkbaar de appetijt. Door de geur van versgebakken brood verdubbelde de verkoop.

  • Geuren krachtiger dan wat we gezien hebben

Dr.trygg Engen van Brown University leidde studies die aantonen dat ons vermogen om geuren te memoreren veel groter is dan ons vermogen om op te roepen wat we gezien hebben.

  • Geuren creëren emoties en remmen het cognitieve

Geuren kunnen gebruikt worden om cognitieve lading te verminderen en rijke, emotioneel voldoeninggevende belevenissen voort te brengen. Geuren kunnen gebruikt worden door merken om herkend te worden, hun belevenissen op te roepen,

Herinneringen op te roepen en emoties in beweging te zetten.

  • De tweevoudige werking van etherische oliën

Etherische oliën beïnvloeden onze gevoelens dankzij hun tweevoudige werking:

  • als je een etherische olie ruikt die je lekker vindt dan is er het aantrekkelijk en kalmerend effect op de geest.
  • Door het opsnuiven van de geur vindt er in je lichaam een fysiologische reactie plaats.

Bron: De aromatherapiegids door Gill Farrer-Halls/Veltman uitgevers

  • D.R.HORTON:Het creëren van een warme en uitnodigende sfeer

Wanneer ze bij D.R. Horton een modelhuis showen willen ze een warme en uitnodigende atmosfeer creëren of een gevoel van luxe.

De manier waarop zo’n modelhuis ruikt kan de emoties en de gemoedsgesteldheid van de potentiële koper bepalen vanaf het moment dat deze binnenstapt, veel sneller zelfs dan decor en meubilair.

D.R. Horton gebruikt de geur van appeltaart en chocolade koekjes.

  • Lexus: geuren voor luxe, kwaliteit en thuisgevoel

Hendrik Lexus in Charlotte, NC gebruikt geuren in showrooms voor het uitstalen van luxe en kwaliteitservice.

De gasten worden verwelkomd met de geur van groene thee, citroengras aan het onthaal en grapefruit vanilla in de showroom.

Ze serveren koekjes in de klantenlounge en begeuren dit met het aroma van chocoladekoekjes om het thuisgevoel te creëren.

  • Westin Hotels: Begeuren en geurproducten

Aan elke ingang van een Westin Hotels & Resorts ruikt het naar ‘white tea’ die ze speciaal lieten maken;

Ze gebruiken dezelfde geur ook voor de kaarsen, oliën en home-geursystemen die ze aan hun gasten te koop aanbieden.

  • Bloomingsdale’s (USA) gaat voor verschillende geuren in verschillende afdelingen

Bloomingdale’s gebruikt de geur van babypoeder in de baby afdeling, kokosnoot bij de strandkledij en gebakken chocolade voor een warme sfeer tijdens de feestdagen.

Winkel met geurmachine

Waarom geurmarketing toepassen in je winkel?

De invloed van geuren is zeer groot. Bewust en onbewust worden je zintuigen 80% door geuren beïnvloed.

Betere klantbeleving met geurmarketing

Geurmarketing kan een belangrijke bijdrage leveren aan de klantbeleving in winkels en andere commerciële ruimtes. Door geur toe te voegen aan de klantervaring, kan een bedrijf een unieke en onvergetelijke ervaring creëren voor de klanten.

Een aangename geur kan bijdragen aan een positieve sfeer en kan klanten aanzetten tot een langer verblijf en meer aankopen. Ook kan geurmarketing helpen bij het creëren van een bepaalde sfeer of het benadrukken van een specifiek merk.

Meer omzet met geurmarketing

Geurmarketing kan leiden tot meer omzet doordat klanten zich meer aangetrokken voelen tot een winkel met een aangename geur.

Ook kan geurmarketing bijdragen aan de verkoop van specifieke producten door de geur hiervan te verspreiden. Bijvoorbeeld, een parfumerie kan de geur van een specifieke parfum verspreiden om de verkoop hiervan te stimuleren.

Geurmarketing leidt tot meer herhaalaankopen, omdat een klant zich kan herinneren aan de positieve ervaring die ze had in een winkel door de geur.

Onbewuste beïnvloeding met geurmarketing

Geurmarketing kan onbewust invloed hebben op gedrag van mensen. Geur kan emoties triggeren, herinneringen oproepen en stemmingen beïnvloeden.

Bedrijven kunnen geurmarketing gebruiken om specifieke geuren te gebruiken die een bepaalde emotie of stemming opwekken. Bijvoorbeeld, een geur van lavendel kan rustgevend werken en stress verminderen, wat kan leiden tot meer aankopen.

Ook kan geurmarketing gebruikt worden om bepaalde gedragingen te beïnvloeden, zoals de geur van versgebakken brood kan leiden tot impulsaankopen.

geuren marketing

Brand awareness met geurmarketing

Geurmarketing kan ook helpen bij het versterken van de merkbeleving en het verhogen van de herkenbaarheid van een merk.

Door een specifieke geur te associëren met een merk, kan een bedrijf de herkenbaarheid verhogen en de merkbeleving versterken. Bijvoorbeeld, een hotel kan een specifieke geur gebruiken in hun kamers die uniek is voor hun hotel en kan helpen bij het creëren van een meer persoonlijke ervaring voor de gasten en verhogen van de herkenbaarheid van het hotel. Hierdoor kan een bedrijf zich onderscheiden van de concurrentie en de loyaliteit van de klanten verhogen.

Conclusie: Een geurmachine in een winkel kan wonderen doen

Het is bewezen dat een hogere omzet (tot soms wel 10%) goed haalbaar is. Hiervoor heb je de juiste geuren op bepaalde plekken nodig. De geurmarketing winkels kan door onze geurmachines en speciale aroma’s goed worden uitgevoerd.

Winkelgeur speelt een belangrijke rol in de merkbeleving van klanten. Een aangename geur kan een positief effect hebben op de stemming van klanten en hen aanzetten tot aankopen. Aan de andere kant, een onaangename geur kan leiden tot een slechte ervaring en een afname van de verkoop.

Bedrijven kunnen gebruik maken van geurmarketing om hun merk te versterken en klanten aan te trekken. Dit kan worden gedaan door het gebruik van een specifieke geur die wordt geassocieerd met het merk of door het creëren van een aangename geurbeleving in de winkel.

Een chocolade winkel kan een geur van chocolade verspreiden om klanten te verleiden tot aankopen, terwijl een luxe modewinkel een subtiele geur van bloemen kan gebruiken om een exclusieve sfeer te creëren. Door geur als onderdeel van hun merkbeleving te integreren, kunnen bedrijven hun winkelervaring verbeteren en een onderscheidend voordeel creëren ten opzichte van de concurrentie.

Is geurmarketing iets voor jou?

In samenvatting, geurmarketing kan leiden tot een betere klantbeleving, meer omzet, onbewuste beïnvloeding van gedrag, een betere stemming en kan bijdragen aan het versterken van de merkbeleving en herkenbaarheid. Door geur op de juiste manier te gebruiken, kunnen bedrijven een unieke en positieve ervaring creëren voor hun klanten en zich onderscheiden van de concurrentie.

Gebruik een goede geurmachine en de juiste aroma om te zorgen voor minimaal 10% meer omzet. De juiste geurmarketing in winkels doet wonderen. Neem nu contact met ons op en leer alles over de juiste geurmachine in combinatie met de beste aroma’s.

Maak nu gebruik van onze geurmachine aanbieding

Koop nu een geurmachine en een aroma en krijg 1 extra (test) aroma gratis.

Neem nu contact met ons op: info@scent-e.nl

Meest gestelde vragen over geurmachines

Hieronder zie je de vragen die onze klanten hebben gehad over de geurmachines.

Waarom is de juiste geur essentieel?

Een professionele geurmachine kopen is niet heel erg moeilijk. Wij hebben de beste voor je uitgezocht. Kies de geurmachine voor de grootte van de ruimte waar deze komt te staan. En kies voor een stanalone (de E1 is makkelijk aan de muur te bevestigen) of een ingebouwd model. Maar de keuze van een goede geur is soms lastiger. Natuurlijk maken we gebruik van de good-practice. De juiste winkelbeleving is ook de juiste geurbeleving winkel. Wij kennen de geuren die het meest geschikt zijn voor jou winkel. Wij hebben jouw geurmachine winkel en helpen je bij het kiezen van de juiste geur.

Wat kost een geurmachine voor je winkel?

De aanschaf van onze fantastische geurmachines zijn laag. De meeste winkels hebben de geurmachine in een korte tijd er al weer uit. Dit komt omdat de juiste geurmarketing je omzet met wel 20% kan laten stijgen. De kosten voor de geurmachine en de aroma’s zijn vergeleken met andere marketing manieren erg laag. Onze geurmachines zijn zeer zuinig. Dit komt door de koudverneveling van onze bijpassende aroma’s. Daarnaast zijn de geurmachines perfect instelbaar met onze Scent Marketing App. Op het laagste niveau (intensiteit) kan je zelf 6 maanden doen met 100 ml (8 uur per dag).

Verspreiden of neutraliseren?

Het gaat niet alleen om het verspreiden van een lekkere geur, er bestaan ook geurmachines die geuren uit de lucht kunnen halen. Neutraliseren van kwalijke luchten om de kwaliteit van de lucht te verbeteren is iets wat ook gebeurt, niet iedereen wil namelijk een aroma in de lucht hebben. In de horeca zijn de asbakken verdwenen maar ondernemers werken hard gewerkt aan een creëren van een kwalitatief goede atmosfeer. Een horecagelegenheid met een neutrale- of een bloemenlucht zit absoluut lekkerder en verkoopt daardoor ook meer, want klanten blijven langer zitten, en dat is precies de bedoeling van geurmarketing.

Hoe werkt de geur-emotie in je winkel?

De keuze voor een geurmachine is niet heel erg moeilijk. Vooral de grootte van de ruimte en het soort luchtingssysteem dat er al is, zijn belangrijk. Maar zonder de juiste geur, zal de geurmachine niet zijn werk kunnen doen. Er zijn geuren die gewoon de bestaande geuren neutraliseren. Maar het mooiste is als er een speciale geur in de winkel bewust of onbewust te ruiken is.

0 comments on Kies jouw geurmachine voor winkel (of thuis)

Post a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *